מקורבו של ח"כ אורבך: "יש סימנים שבימים הקרובים יקרה משהו"

    מהדורת הבוקר No Comments on מקורבו של ח"כ אורבך: "יש סימנים שבימים הקרובים יקרה משהו"

    איציק בן אריה, חברו של ח"כ ניר אורבך ב"מהדורת הבוקר": "יש יותר סימנים שמעידים שהיום או מחר יקרה משהו עם ניר. ניר אורבך הוא איש של מצפון. בניגוד לאחרים, הוא יעדיף להתפטר מהחיים הפוליטיים. אין לי ספק שאנחנו מדברים על העיתוי של הפרישה, וזה בקרוב"

    צילום: פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איציק בן אריה, חברו של ח"כ ניר אורבך כעשרים שנה שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר: "אורבך נמצא במקום שסילמן הפתיעה אותו ולקחה את הבכורה. אני לא יודע להגיד בוודאות – אבל איש תקשורת מפורסם אמר לי הבוקר שיש יותר מסימנים המעידים שכנראה היו או מחר יקרה משהו בגזרת אורבך. אני לא יודע לאשר את זה".

    לדבריו "כולם חושבים שבנט המציא את אורבך והאמת ההיא שההפך הוא הנכון. הייתי שותף למגעים כשבנט חיזר אחרי המפד"ל בזמנו. מי שהמציא את הטיפוס הזה שנקרא בנט בפוליטיקה זה אורבך ולכן אם הוא עושה צעד כזה אי אפשר להגיד עליו את מה שאמרו על אחרים שהם חייבים את הכיסא לבנט".

    עוד אמר בן אריה: "זה שזה נורא שהוא יושב ממשלה כזו זו לא שאלה בכלל. אבל היום עם כל ה"הישגים" במרכאות שיש בכל זאת למגזר בהתיישבות וכו' – יש עדיין מישהו עם כיפה ומעט מצפון שמנסה להטות את הכף בנושא חומש ותקציבים לאברכים.

    "לדעתי זה רק ענין של זמן שהוא יעשה משהו. אין ספק לאור כל מה שאנחנו רואים היום. השיקול האחרון אצל אורבך הוא פוליטיקה. הוא איש של מצפון, לדעתי הוא יעדיף לפרוש ולא לעשות מעשה רמיה".



    0 תגובות